Forum Hovedsiden
Forum for medlemmer og andre fiske-interesserte.

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kniv i Råbukta

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Tapt og Funnet ved Fiskeplass
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Frk_Meg.

Frk_Meg.

Ble Medlem: 22 Nov 2008

InnleggSkrevet: Søn Des 21, 2008 3:07 pm    Tittel: Kniv i Råbukta Svar med Sitat

23 november 2008 var vi på Kaldnes (Råbukta). Her lå denne kniven, ser ut som en hjemmelaget og kjær kniv. Vi lot den ligge og håper eieren har funnet den. Sikkert mange minner knyttet til både slire og kniv.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Frk_Meg.

Frk_Meg.

Ble Medlem: 22 Nov 2008

InnleggSkrevet: Søn Des 21, 2008 3:15 pm    Tittel: Spørsmål til web ansvarlig Svar med Sitat

Tydligvis er det ikke bare meg som er et surrehue av og til, Confused
Mange her inne benytter samme fiskeplassene.
Exclamation Ide til nytt emne i forumet:
Tapt og funnet på fiskeplassen.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Kjaka

Kjaka

Ble Medlem: 18 Nov 2005

InnleggSkrevet: Lør Des 27, 2008 8:43 pm    Tittel: EGEN TRÅD NÅ I FORUMET "TAPT OG FUNNET PÅ FISKEPLASS Svar med Sitat

Ja nå er det opprettet en egen tråd som går på nettopp dette som fiskere finner eller mister/glemmer på sine fisketurer.
Og da er dette en god ide som vi fikk av Frk_Meg om å opprette en egen tråd i forumet til akkurat dette.
Det er nå gjort,og vi håper dette er til hjelp både for den som mister/glemmer og den som finner diverse gjenglemt fiskeutstyr rundt forbi.
Det er fort å glemme saker og ting,så dette er nok etterhvert en viktig tråd. Very Happy Very Happy Very Happy

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Tapt og Funnet ved Fiskeplass Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke vedlegge filer i dette forum
Du kan ikke laste ned vedlagte i dette forum