Forum Hovedsiden
Forum for medlemmer og andre fiske-interesserte.

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

ÅRSMØTE

Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Saker til STYRET / Årsmøtesaker
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
HBoy

HBoy

Ble Medlem: 04 Feb 2009

InnleggSkrevet: Tir Mar 03, 2009 1:30 am    Tittel: ÅRSMØTE Svar med Sitat

Hei.
Når skal dere ha årsmøtet?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Kjaka

Kjaka

Ble Medlem: 18 Nov 2005

InnleggSkrevet: Tir Mar 03, 2009 9:20 am    Tittel: Svar med Sitat

Hallo HBoy.
Vi tenkte og ha ett årsmøte i løpet av mars/april måned.

Så lurte jeg på når Vidar begynner med sine demoer.
Hade vært fint for oss og ha en eventuelt BIOS demo i løpet av april eller mai måned,på en ukedag.
Stedet for denne demoen blir jo det mest naturlige for en sådan,det blir i Kaldvell elva, nedre del ved Gapahuken vår. Very Happy Very Happy

Sist endret av Kjaka den Tor Mar 05, 2009 9:31 am, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Mrenga

Mrenga

Ble Medlem: 09 Jan 2009

InnleggSkrevet: Tir Mar 17, 2009 10:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

angående årsmøte, har jeg tenkt på noe. jeg har jo ikke peiling på økonomien i denne klubben.

Men hvordan hadde mulighetene å gått til anskaffelse av en skikkelig god lavvo med ovn. Tenkte da på en stofflavvo ikke en sånn tynn sak. De er jo litt større og de tåler å bli brukt. Kanskje vi kan prøve å få noen til å sponse en sånn mot litt reklame ??
Hadde vært en utrolig fin og sosial samlingsplass på turene vår.

Det andre jeg har tenkt litt på er hvordan vi skal bli mere kjent for folk i nærområdet. Kanskje vi alle skal bruke noen minutter på å tenke på dette og komme med ideer før vi skal ha årsmøte. Question
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Fluefiskeflaks

Fluefiskeflaks

Ble Medlem: 03 Jan 2006

InnleggSkrevet: Tir Mar 17, 2009 10:18 pm    Tittel: Svar med Sitat

Lavvo er en utrolig gos investering og kanskje den ebste jeg har gjort noengang.
Men når det gjelder type er jeg uenig med deg. Har hatt en god del lavvoer opp igjenom tidene og de med "tynn" duk som du sier holder i masseis. De tåler varme og ild ganske godt og blir ikke hull dersom du bruker andre oppvarmingsmuligheter enn bål inne i dem. De er mye lettere og bedre å pakke og bruke.

har både pelletsovn og primus til å fyre med og det fungerer helt optimalt.

På de turene jeg skal bli med på i sommer kan jeg ta med lavvoen min så vi har overnatting ihvertfall dersom vi skal overnatte.

Ikke noe er som det Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Kjaka

Kjaka

Ble Medlem: 18 Nov 2005

InnleggSkrevet: Tir Mar 17, 2009 10:19 pm    Tittel: Svar med Sitat

Disse tingene tar vi selvfølgelig opp og snakker om i Melbua førtskommende onsdag(18/3-09)Morten
Har tenkt og ha årsmøte i Melbua neste uke engang og da sannsynlig i løpet av en av de to første dagene i uken Very Happy

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema     Forum Hovedsiden -> Saker til STYRET / Årsmøtesaker Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan vedlegge filer i dette forum
Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum